ای بابا خدا جون ... مایییم دیگه :دی :دی

وقتی کسی حالش بده بهش نگید این هم می گذره ای بابا، نگید درست می شه، نخواهید با جک های مسخره بخندونیدش نمی خواد بخنده. خنده اش نمیاد غصه داره. می فهمین؟ غصه.
براش از فلسفه ی زندگی حرف نزنین. از انرژی مثبت و مثبت باش و به چیزهایی که داری فکر کن حرف نزنید.
وقتی کسی ناراحته اصلا این شما نیستین که باید حرف بزنین. شما در حقیقت باید حرف نزنید. باید دستش رو بگیرید. بغلش کنید. تو چشم هاش نگاه کنید. براش چایی بریزید. براش یک چیزی که دوست داره بریزید یا بپزید. بذارید جلوش. بعد حرف نزنید. بذارید اون حرف بزنه. گوش کنید. هی فکر نکنید باید نظریه صادر کنید و نصیحت کنید. فکر نکنید اگه حرف نزنید خیلی اتفاق بدی می افته. شما جای اون آدم . شما زندگی اون آدم رو از وقتی به دنیا اومده زندگی نکردید. پس نظریه ها و حرف هاتون به درد خودتون می خوره
دستش رو بگیرید. بغلش کنید. سکوت کنید. اگه دلش خواست خودش حرف می زنه
.

نظرات 65 + ارسال نظر
پسته دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

فقط در حالت شکست است که انسان می تواند تجربه کند.
dr.shariati

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

به سلامتی :)

به سلامتی:)

صنم دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://baghimandeh.blogsky.com

مبارکه:)
اجازه؟اجازه؟
من می تونم تو ورق 26 دفترمون یه یادگاری بنویسم؟

میشه؟

------------

بارالها
این "زخم"ها..."رحم" می خواهند!
فقط این دونقطه را بردار
تو که خدایی!!!!!!!!!

آلفرد سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

درخت پیر امید

ریشه اش خشکید...

گنجشکی بودم

که هنوز بالای آن لانه می ساختم!

richSimound سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

حواست هست؟

تابستان تمام شد ...
کم کم فکر باد و باران باش ...

شاید کسی تمام گریه هایش را

برای پاییز گذاشته باشد ...!

مهستا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

بودن یا نبودنم ؟

آری،زمانی.....

مسأله این بود!


صورت مسأله ای شدم

که برای حل کردنم

وقتی صرف

نکردی!

پاییزم تو راهه!؟ سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

می دانم

کوچ باید کرد

دل را باید به دریا سپرد

ذهن را

به تلاطم حرفهایت

روح را

به حقیقت فصل خیال انگیز...

پاییز...

مهرسا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه!!! دل تکان می دهم....

No face No name No number سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

دخترک رفت...ولی زیرلب این را میگفت: او یقینا پی معشوق خودش می آید!
پسرک ماند...ولی روی لبش زمزمه بود: مطمئنا که پشیمان شده برمیگردد!

و....

"عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز"

۰۰:۰۰ چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

"منی" که

کنارش "تو" نباشد،

بزرگترین پارادوکس دنیاست

...

۰۰:۰۰ چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

می گویم:

کلنگ

واژه ی عاشقانه ای نیست؟!!!!!!!!!!!!!

اگر تو

آن سوی دیواری باشی چطور؟؟...

wistful جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

ضربه ات کاری بود

دیوارهای دلم

فرو ریخت

mardomak شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ


مردی که می خواست سر کشیش کلاه بگذارد . به او
اعتراف کرده بود که یک قطعه طناب دزدیده است و در
مقابل اصرار کشیش عاقبت اعتراف کرد ه بود سر آن
طناب به یک گاومیش بسته شده بود . !!!!

مارتین یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ

نقطه می شوی

واژه می شوی

شعر می شوی

اوج می گیرم...

چه لذتی دارد

قلقلک افکارم...!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

هیچ وقت کسی را نه ببخش و نه فراموش کن...!
بزن سر فرصت دهنشو سرویس کن،باشد که رستگار شوی....

نه ببخش
نه فراموش کن
گذشت کن...
بزار اوج بگیره با خودش و دنیای خودش.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

بذار یه دیونه یه عمر نگات کنه ،اما نذار یه نگاه یه عمر دیوونت کنه..

richSimound یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

عشق هرگز قادر به تملک نیست...
عشق آزادی بخشیدن به دیگری است!..!..!

شب شب...

[ بدون نام ] دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

خواهشا با اسم wistful چیزی ننویسین
اونی که زده من نیستم
البته معلومه ولی بازم گفتم یه موقع اشتباه نشه
الانم اسم wistful رو ننوشتم، چون گقته بودم bye sie

مردمک چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ



شب از آسمان سر میرود ؛ امشب


***** دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

بهتراست منفورباشی به خاطر چیزی که هستی، بجای اینکه محبوب باشی به خاطر چیزی که نیستی ...


دکتر شریعتی

واقعادکتر شریعتی؟


به خاطر چیزی که نیست آدم محبوب نمیشه
حتما چیزی هست!
کلا جمله مبهمه برام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

صنم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://baghimandeh.blogsky.com

مردمان لب رود...آب را می فهمند.

مردمک یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ



بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بود
این دایره کبود اگر عشق نبود

از آینه ها غبار خاموشی را
عکس چه کسی زدود اگر عشق نبود؟

در سینه ی هر سنگ دلی در تپش است
از این همه دل چه سود اگر عشق نبود؟

بی عشق دلم جز گرهی کور چه بود؟
دل چشم نمی گشود اگر عشق نبود ..


به پاسداشت ِشاعر ِ
" وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونان که بایدند
نه بایدها .. "و خاطره سازی های
بی بدیلش

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

پشت میــز کوچــک این کافــه
با دستهایــی که دزدکـــی روی دستـــم می کشـــی
و چشمهــــایی که بستــــه ای

هــــوس تـــو را میکـــنم
مثــل تلخـــی ته فنـــجان قهـــوه

شـــــادی بر گردانـــدن فنجــــان
و شنیــــدن
طالعـــم از زبــان تـــــــــو

مردمک چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ


مردمانِ سر رود ، آب را می فهمند
به تاریخ
یکشنبه 7 آذر ماه سال 1389 ساعت 10:09 PM

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

می بینی چقدر با جنبه شده ایم؟
از کنار هم رد می شویم
شانه هایمان به هم می خورد
اما
نگاهمان به هم نمی خــــــــــــــــــــــــــــــــورد.....................!!!

مهستا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

بنویسید به دیوار سکوت:
«عشق سرمایه ی هر انسان است»

و بدانید که فردا دیر است
و اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است

پس بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی «محبت» بدهد

مهرسا سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

در جایی زندگی میکنیم که هـــرزگی مــُـد
کفر گفتن روشنفکری
بی آبرویـــی کـــلاس
مستی و دود تفریـــح
دزدی و لـــاشخوری و گـــرگ بودن رمز موفقیت است !!

تنها۴۱ چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://tanha41.blogsky.com

وای که چه قدر قشنگ گفته مهرسا
در جایی زندگی میکنیم که هـــرزگی مــُـد
کفر گفتن روشنفکری
بی آبرویـــی کـــلاس
مستی و دود تفریـــح
دزدی و لـــاشخوری و گـــرگ بودن رمز موفقیت است !!

واقعا حرف دل من همینه ادمهایی که یه پاپا سی هم نمی ارزن روشنفکر می شن تئوری می دن ویه مشت دری وری حلیمون می کنن

شاید روزها به این مضمون فکر کرده ام که چرا در جایی زندگی می کنیم که ارزش با هنجار تعویض شده مرز خوبی با بدی شکسته شده وهر وقت میای حرف از دین بزنی یه مشت ادم که تفکرات سکولاریسم با خودشون دارن میگن تو چقدر املی ....دنیای عجیبی داریم معلوم نیست چی کاره ایم

واقعا هرزگی مده هممون مثل هم شدیم

شاید روزها به این مطلب فکر کرده ام که در جامعه آینده من هم با ید گرگ بشوم تا از گرسنگی نمیرم یا باید تفکراتم را حفظ کنم حتی اگر بمیرم البته خوشحالم که بیشتر به حفظ وترویج تفکرات فکر کرده ام
مگر چند روز می خواهیم زندگی کنیم

موافقم

[ بدون نام ] جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ

چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری..
از ســادگی نیست"شاید دیگه اونقدر واست مــهم نیستن که روشون حساس باشی!!

مارتین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

در ذهن من...
"...."یعنی تکیه گاهی امن
یعنی بوسه ای از روی دوست داشتن ..... بدون اندکی شرم..
در ذهن من ...
"...." یعنی کوه بودن .. پر از سخاوت .. پر از حیا
... ... در کنار این ابهت .. لوس شدنهای کودکانه!!!
در ذهن خوشبین من
"...." یعنی دوست میدارمت .. تو هر لحظه با منی!
تو ...
من بی تو از تمام آفرینش بیگانه ام!
با تمام وجود.
کافیست دست رد بزنی!
میروم پی زندگی ام ... برای آرامشت
تا بدانی چقدر محترمست این آسایشت.

مردمک شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ


به چه کار آیدت آن دل که به جانان نسپاری ؟!

دلنشین بود

همای دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

دلم فریاد می‌خواهد ولی در انزوای خویش
چه بی‌آزار با دیوار نجوا می‌کنم هر شب
کجا دنبال مفهومی برای عشق می‌گردی؟
که من این واژه را تا صبح معنا می‌کنم هر شب

صنم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

وقتی سالم وتندرستی و ترافیک درست می کنی
ایمن مردم به تو فحش می دهند
برایت بوق می زندد
پیشنهاد می کنم مریض شوی
رو به مرگ بیفتی
هر چه اورژانسی تر-بهتر
بگذار این مردم
پشت امبولانسی که تو را می برد
به لبخندی در اینه
تو را دعا کنند
و بگازند و بروند خانه هاشان!

راستاک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

نگاه سردت،
دلم را لرزاند....!
تمام حجم بودنم...
قندیل بسته است

راستاک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

تندیس عشق؟

زهی خیال باطل...!

"شب"سرودش را با دیگری خوانده بود!!

راستاک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

در آن جاده ی پر پیچ،
تو در اولین پیچ
مرا پیچاندی...

و من همچنان
مبهوت آن پیچم!

راستاک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

مثل بید،خمیده ام
مثل سرو،مغرور

تمام سکوت سنگینم را
در بقچه ای از
برگ های پاییزی
پیچیده ام..

شاید دوباره پیدا شوند اشک های گم شده ام.

راستاک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

بخند،
تا می توانی بخند...
.
.
کمی آهسته تر!

لباس اندوه بیدار است..
دست خودش نیست
حسودی اش می شود!

مردمک یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ


"هیچ شاخه نیست

که شکوفه ای سرخ ندارد

و اگر ندارد

شاخه نیست! "

(تسلیت برا غم عمیق عاشورا و تبریک برا
عظمت شادی بخشش.)

00:00 شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم!

مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!

فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن!

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!

اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!

مردمک پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ


همه وقت، همه جا،

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم.

تو بدان این را، تنها تو بدان.

تو بیا ؛

تو بمان با من ، تنها تو بمان.

---
یلداهامون مبارک ؛)

00:00 چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ


از نظر انسان ها سگ ها حیوانات با وفا و مفیدی هستند , اما از نظر گرگ ها , سگ ها گرگ هایی هستند که تن به بردگی دادند تا در آسایش و رفاه زندگی کنند.(چگوارا)

مردمک چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ


بگذار عشق ، خاصیت تو باشد ، نه رابطه ی خاص تو با
کسی .

اسپایدرمرد(spidermard) سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

قلبم درد میکنه عجیب !!!!! احساس میکنم که یه چیزی داره قلبم رو فشار میده !!!! زندگی هم عجیب بازی میکنه با من !!!
دلم میخاد که یه غریبه باشه که حرفامو بهش بزنم بعدش بدون هیچ قضاوتی اون بره یه ور منم برم یه ور !!!

مردمک دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ


عشق ...

رازی بی پایان است

از آنسان که

چیزی بیش از خود برای توضیح ندارد.

همای سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ


یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

خوبه که آدم یاری و دوستی نبینه !! خیلی بهتر از اینه که از این طریق حال آدم بره توقوطی !!
واسه دوستی و دوستداران هم خیلی اتفاقا افتاد !!! فقط ما بی خبر بودیم !!!!

همای پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آن چه می پنداشتیم

شیوه چشمت فریب جنگ داشت
ما ندانستیم و صلح انگاشتیم

ه_ !!!! جل المخلوق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

00:00 دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

دلتنگی وقت نمیشناسد

درست مثل الآن

وسط همین جمله...

اخی !!!! :دی

مردمک سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ


امیدوارم سال 91 سال خیلی خوب و دلپسندی
برا همکلاسی های خوبم و خانواده هاشون باشه ..

خداجون این سال اژدهایی بیشتر هوامونو
داشته باش ..

بهار مبارک

مردمک شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ


خدایم ؟؟؟
کافرم اگر بزرگتر از این ، نیازی داشته باشم
اگر امیدم ، جز تو باشد
خدایم ؛ بخواه مسلمان بمانم ..
بخواه بر اجابت بزرگترین نیازم ، سجده بگزارم
خدایم ؟؟؟
خنده بنشان بر لبمان .
..
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد