بهترین حرفهای بهترین ها(جلد27)

کسی که نمی خواهد سخن"راست"تو را بشنود، 

دروغ را هم دوست ندارد!! 

همان بهتر که"نمی دانمت"را سکوت کنی.

نظرات 5 + ارسال نظر
man دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ق.ظ

:دی
سلام خدا جونم ...

man دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ

وای که چه قدر زمان گذشته ... به تاریخ های وبلاگ که نگاه میکنم با خودم میگم که عجب !!!! چه اتفاق هایی افتاده ... چه چیزهایی رو هممون پشت سر گذاشتیم ... اما دوست دارم تو این جلد جدید یه شروع تازه داشته باشم ... هم خودم و هم بقیه ... البته هر کسی خودش میدونه ... اما یه قدم رو به جلو !!! یه حس دیگه داره ... :دی

تنها۴۱ سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

بزن زنگو

man یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

تو این مدت نیومدن چون حتی یم درصد هم احتمال می دادم کسی بیاد :دی
مرسیییییییییییییییییییییییییییی

مر2مک سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

ما هستیم man جونم خانوم .. شما نیستی و مام نمیایم دیگه :((

من واقعا فکر نمی کردم که اصلا کسی بیاد !! یعنی در این حد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد