۴ سال گذشت :دی

سلام سلام سلام به بهمنی های خوب و گل گلاب


اووووووووف نگاه کنین !! 4 سال گذشت !! 4 سال !! فک کردنی خیلی زیاد به نظر می رسه !!!

این چهار سال خیلی پستی و بلندی داشته ... اتفاقای خیلی زیادی افتاد بین هممون ... بعضی هاش خوب  و بعضی هاشونم بد  !!!

اما خب بالاخره خوب و بد گذشت

دیگه الان به یه جایی رسیدیم که باید راه ها و مسیر و زنگیمون رو انتخاب کنیم  ... پس بیاین واسه همدیگه آرزوی موفقیت کنیم چه توی زندگی چه توی کار ... آرزو کنیم که هرکسی به خواسته هاس برسه  ...

امیدوارم که بازم بتونیم و همدیگرو ببینیم و وقتی که دیدیم فقط خوبی های همدیگه یادمون مونده باشه  ...




نظرات 3 + ارسال نظر
پسته یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

چندین بار اومدم چک کردم که شاید یه نظری چیزی باشه تا تایید کنم اما فقط رفتم دیدم که این مطلب فقط بیننده های بیست تایی داشته !!!
با این حال من این مطلب و واقعا با احساساتم نوشتم ... فک کردم که شاید یکی هم حسی مثل حس من داشته داشته باشه !!! نمیدونم والااااا :دی

مردمک یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ



می بینی چندبار اومدن و چک کردن و
چیزی نبودن چقد می تونه سخت باشه پسته
جونم !!
..
شکلکایی که واسه این پست گذاشتی فوق العادس
یعنی لیاقت جایزه ی اسکار داره ..
انقد به دلم نشست که نگوووو

واقعا 4 سال گذشت از همه ی خوشیا و ناخوشیای دوران دانشجویی.. البته از نظر من همه ش
خوشی بوده .. یعنی خوشیش انقد بزرگ بوده که
ناخوشیش اصلا مهم به نظر نمیاد .. حتی اندازه ی
دانه ی خردل! ؛)

"الان به یه جایی رسیدیم که باید راه ها و مسیر و
زنگیمون رو انتخاب کنیم"
امیدوارم همه مون به قسمت خیلی خوبی از زندگی
برسیم و تا همیشه با دل خوش و راضی نفس
بکشیم .

دست گلت درد نکنه واسه این پست خیلی قشنگ

خدایا شکر .

مرسی پری :دی
و خواهش میکنم قابل شما رو نداشت :دی

آبجی خانوم جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://radical84.blogfa.con

سلام عزیزکم!
نمی دونم چرا ولی دلم خواست بگم:
زود نشکن-زود قضاوت نکن-زود و زیاد اعتماد نکن-
و در آخر:حرف دلتو گوش کن چون دل خونه ی خداست!


فارغ التحصیلیت مبارک گلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد