سلام علیکم خدا جونم ... :دی

1. رئیس فداکار
رئیس فداکار هر آنچه را که به نفع شرکت باشد انجام داده، می دهد و خواهد داد. او هر روز بدون دریافت هیچ گونه مبلغ اضافی تا ساعت هشت بعد از ظهر در محل کارش می ماند. شما چگونه با این فرد رفتار می کنید؟ شما کاری جز گوش دادن انجام نمی دهید؟ او احتمالا بعد از بازنشستگی هم اینجا خواهد بود. پس بهتر است از همان ابتدا چگونگی کنار آمدن با این فرد را یاد بگیرید. 

 

2. رئیس داد و فریادکن
رئیسی که داد و فریاد راه می اندازد، فکر می کند اگر صدایش را تا حد نامعقولی بلند کند به خواسته هایش می رسد. صدای بلند تر، تعهد بالاتر. فراتر از همه چیز داد و فریاد کن ها فقط می خواهند بدانند که مورد توجه قرار می گیرند. اگر شما بتوانید با این رئیس کنار بیایید و احترام و اعتماد وی را جلب کنید، شاید بتوانید صدای او را پایین بیاورید. 

 

3. رئیس دلهره آور
کارکنان هر آنچه را که رئیس دلهره آور می گوید انجام می دهند؛ چرا که از وی می ترسند. او همیشه از تهدید برای ساکت نگهداشتن کارکنان استفاده می کند. این رئیس نرخ جابه‌جایی کارکنان بالایی را دارد و در نتیجه برای حفظ عامل ترس کارکنان را اخراج می کند. رئیس دلهره آور دوام نمی آورد. سرنوشت یقه او را خواهد گرفت. 

 

4. رئیس استثمار کننده
معمولا به عنوان رئیس ماکیاولی شناخته می شود. این نوع رئیس خیلی با هوش، خطرناک، متمرکز و با انگیزه بوده و همواره یک برنامه سری دارد. او به افراد به عنوان ابزاری برای رسیدن به هدف می نگرد. اگر شما برای چنین فردی کار می کنید مراقب پشت سر خود باشید. بهترین راه این است که با او راحت و صادق باشید. اطلاعات را به‌صورت داوطلبانه ارائه کنید.  

 

5. رئیس سرهم کننده
رئیس سر هم کننده کم خردترین رؤساست. بهترین راه رفتار با این رئیس این است که به او کمک کنید ترقی ‌کند. هنگامی که آنها ترقی کردند به خاطر ارتقا به افراد تحت امرشان مدیون هستند. دیر یا زود مدیران، کم‌خردی رئیس شما را خواهند دید و او کله پا خواهد شد.  

 

6. رئیس سردرگم
رئیس سردرگم احمق نیست، او بی سواد است. شاید کارش را در شرکت تازه شروع کرده است و با فناوری آشنا نیست و یا به طورموقت به دلیل مسائل شخصی اطلاعات و دانش وی به روز نیست. رئیس سردرگم می تواند رئیس خوبی باشد اما در حال حاضر از مسیر خارج است(تو باغ نیست). بهترین راه برای کنار آمدن با این رئیس این است که به او یاد بدهیم و سرعت او را افزایش دهیم. آن وقت شما از اینکه او با چه سرعتی وارد جریان می شود، تعجب خواهید کرد. 

 

7. رئیس سنت گرا (محافظه کار)
او درباره روزهای خوب گذشته و درباره روشهایی که پیشترکارها انجام می شد زیاده گویی می کند. با این حال اگر او در گذشته سنگر گرفته باشد قادر نخواهد بود که در زمان حال کارکند. این رئیس باوجود مقاومتش برای حرکت به جلو، دارای اطلاعات گرانبهایی است که می تواند به نفع سازمان باشد. صبور باشید و به خاطر داشته باشید که جدید بودن الزاما به معنای بهتر بودن نیست. 

 

8. رئیس قدرت‌طلب
رئیس قدرت‌طلب دیوانه قدرت است. او ممکن است از آزادیهای ظالمانه ای، مانند: داشتن یک خدمتکار برای تمیز کردن ماشین بر خوردار باشد. هنگامی که چیزی از او می پرسید او به افتخاراتش اشاره می کند. دیگران اطمینان دارند که این ردای قدرت، ناتوانیهای وی را می پوشاند. چگونه با این رئیس کنار بیاییم؟ او را بخندانید. دستوراتش را اجرا کنید و این تصور دروغین را در او ایجاد کنید که کارها را به روش دلخواه او انجام می دهید. به خاطر داشته باشید که او هرگز ذهن شمارا کنترل نمی کند. 

 

9. رئیس نچسب(تفلون)
اگر چیزی نادرست از آب دربیاید، برای اینکه نشان دهد در آن وقت او جای دیگری بوده است شواهد و مستندات بی نظیری را رو می کند. این رئیس بیشتر مایه مزاحمت است تا عامل خطر. هنگام گفتگو با وی بهتر است تمام جزییات را موردنظر داشته، گفتگوهای خود را ثبت کنید. 

 


10. کدام رئیس؟
این رئیس همواره در عمل گم است. او بی ضرر است، چون هیچگاه در دفتر کارش نیست. هنگامی که او در دفتر کارش حضور دارد از وجودش بهره بگیرید. شما از فقدان عدالت احساس رنج خواهید کرد. شما در یک اطاقک به مدت هشت ساعت در روز و پنج روز در هفته برای نصف حقوق او برده وار کار می کنید. 

 

11. رئیس مشکوک
این رئیس به تمام انگیزه های افراد مشکوک است. هر آنچه فرد انجام می دهد، می تواند تلاشی برای خراب کردن وی قلمداد شود. این احساس بی کفایتی منجر به دخالت در آنچه که به نفع کارکنان و شرکت است، می شود. شما چه کار می توانید بکنید؟ به او قوت قلب دهید و همواره صادق و رْک باشید. 

 

12. رئیس دنیا به دوش
این رئیس می تواند ناتوانی های خود را پنهان سازد، چرا که می تواند خود را به عنوان آدم سرسختی معرفی کند. او تمام نگرانی های دنیا را جذب می کند و برای تمام دنیا نگران است. او اول صبح با چهره بر افروخته و آشفته به دفتر کارش وارد می‌شود، چرا که تمام شب را بیدار مانده و روی اقلام سفارش کار کرده است. با این رئیس چگونه برخورد کنیم؟ آرام باشید و در صورت امکان از تعامل با او بپرهیزید، چرا که عصبانیت او می تواند مسری باشد. 

 

13. رئیس پرطمطراق
رئیس پرطمطراق، لباسها، ماشین، خودکار و مسواک گرانبهایش را دوست دارد. آنچه او بیشتر دوست دارد حرفهای کلیشه ای است که در آخرین گردهمایی مدیریتی شنیده است. این رئیس به این حقیقت عشق می ورزد که در تیم من وجود ندارد. او نمی تواند بدون شما موفقیتی کسب کند. این رئیس اساسا بی ضرر است . لبخند بزنید و تحمل کنید. اگر می توانید به‌گونه‌ای منظم چند کلمه جدید به او یاد دهید. 

 

14. رئیس رفیق
رئیس رفیق می خواهد دوست شما باشد نه مافوق شما. از شما می خواهد که او را دوست داشته باشید چرا که دوستان هوای همدیگر را دارند. زمانی را که شما با او سپری می کنید سرمایه گذاری خوبی است.  

 

15. رئیس دو دقیقه ای
رئیس دو دقیقه ای، پیوند بین رئیس قدرت‌طلب و رئیس دنیا به دوش است. او به صورت لحظه ای می خواهد موقعیتها را کنترل کند (زمانی که من در تعطیلات بودم چکار کردید؟) و بعد از دو دقیقه حرف شما را قطع می‌کند، چراکه وقت ندارد درباره آن بحث و گفتگو کند. او پی‌درپی ولی به صورت تصادفی از شما می خواهد گزارشی درباره پیشرفت کارها تهیه کنید، ولی به ندرت آنچه را که خواسته است به خاطر می آورد. کار کردن با این رئیس تمرین هنر به ایجاز صحبت کردن است.  

 

16. رئیس مغرور (متکبر)
این رئیس، یک فداکار محافظه کار است. او شرکت را از پایه بنا کرده است. در حقیقت این میزی که شما آلان روی آن می نشینید، او ساخته است. شما به عنوان یک زیردست به راهنمایی های تقدس گونه وی نیاز دارید. کمک او اغلب به دردسر منجر می شود. با این سلطان موفقیت چگونه رفتار کنیم؟ غرور خودتان را بشکنید و از او بپرسید فردی که با سواد و مستعد کارکردن برای چنین شرکتی است، چگونه آدمی است؟ 

 

17. رئیس منزوی
رئیس منزوی، می خواهد تنها باشد. او در دفتر کارش می ماند و یا از خانه کار می کند. از تماس های انسانی بویژه از تعامل با کارکنان پرهیز می کند. او می تواند یک متخصص باشد چرا که بر مبنای مهارتهایش ارتقا یافته است. اما یک آدم اجتماعی نیست. رئیس منزوی شما را به حال خود رها می کند. لذا انتظار کار تیمی و گفتگو درباره اهداف شغلی نداشته باشید.  

 

18. رئیس کمال گرا
رئیس کمال گرا، مدیر جزء‌نگری است که می خواهد همه چیز شما را کنترل کند. رفتارش وسواسی بوده، اعتماد کمی به توانایی های شما دارد. به مرور زمان شما در می یابید که نمی‌توانید کاری را انجام دهید که از نظر او خوب باشد. به جای از دست دادن انگیزه، یاد بگیرید که برای خودتان و مطابق با استانداردهای خودتان کارکنید. در یک مقطع زمانی با رئیس خود بنشینید و از او بخواهید که انتظاراتش را بیان کند بنابراین هر دو تکلیفتان را بهتر می‌فهمید. 

 

19. رئیس نامعقول
رئیس نامعقول، انتظارهای غیر واقع بینانه ای از کارکنانش دارد. او یک روش منحصر به فرد برای انجام کارها دارد و از کارکنانش انتظار دارد به همان روش کار کنند.  

 

20. رئیس بزرگ
رئیس عالی- بر انگیزاننده حامی- رئیسی است که باوجود سیاست، با هر فردی با انصاف رفتار می کند، او ارتباط برقرار می کند و سیاست درهای باز را در پیش می گیرد. افراد را تشویق می کند که راه مناسب را دنبال کنند. او الگو است و آموزشهای عالی و محیط کار مثبتی را فراهم می سازد. او دارای چشم‌انداز است، نگران نبوده و داد و فریاد نمی کند. او کارکنانش را هدایت و مربیگری می کند و هنگامی که آنها شرکت را ترک می‌کنند او سالها با آنها ارتباط دارد، تا به شرکت برگردند.

نظرات 181 + ارسال نظر
پسته شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم . . .

( دکتر علی شریعتی )

آلفرد شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

مبارکه!!!


به به سلاام مستر آلفرد ... نیستین دیگه سر ِ کلاسا !!!
مرسی ممنون :دی

مردمک یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ


آتش را می نگرم

شرارۀ مقدس یزدان را

نور را

که بیدریغانه می سوزد تا مشعلی باشد

همۀ نا یافتگان جادۀ یقین را
...
بالاخره جلد ۲۵مون مبارک
مرسی خانوم مدیر +مدیر !!



سلاام پر پر خانوووووم :دی
بلاااخره از رو رفتم و جلد جدید و زدم !!!!

مرسی مرزه ی ریحان درونی !!

م.ک یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ


ضمنا با یه کم تاخیر
روز اختر + اختر = ۲ختر = دختر ()
هم مبارکِ مبارکِ مبارک ..

هیی !!
اصلا یادم نبودش !!

بلی بلی ... ۱۰۰ البته که روزمون مبارک باشه !!!
راستی چرا دیروز به ما تبریک نگفتن بچه ها ؟؟؟؟!!!!

عیبی نداره !! ما هم روز ِ اونارو بهشون تبریک نمیگیم !!
دیگه تقلب کردن از اینجا فایده نداره !!
دیگه نمیشه !!
فکرشم نکنین !!! چون میفهمیم تقلب کردین !!!! :دی

آلفرد یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

علیک سلام...
از خدا که پنهون نیس از شما چه پنهون یه دو سه هفته ای بود که مشغول مطالعه ی درسا بودم

واسه همین بود که نبودم...

سلام ... علیک سلام :دی

آهان پس واسه خاطر تحصیل علم بوده !!!!!! :دی
اصلا من میدونم که شما خیلی خیلی درس خونین و خوندین کتاباتون رو هم گرفتین تازه جلدشونم کردین از شهریور !!!!!!!!!!!!

راستی شمال خوش گذشت ؟؟؟!!!!!!

نیپون کوکو یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام خانوم مدیر...
مبارکه مبارکه
خوشحال شدیم بسیار!
تقدیم به پسته خانوم:
هر جای دنیا که باشی دنیا جایی دیگر است و امکانی برای راه یافتن به آن نیست.

علیک سلام خانوم دختر :دی

اتفاقا خود ِ منم خوشحال شدم بسیاااار !!!!!!!!!!!

دستت درد نکنه شیوید !!
راستی گودرتم چک کن !! یه چند تا مطلب باحال شر کردم :دی

۰۰:۰۰ سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ

ج ۲۵ مبارکه
همین انگار

مرسی مبارک ِ همه باشه !!

همین انگار

همای پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

بانو مرضیه درگذشت

آره اتفاقا ... اون روز شنیدم ...
۸۵ سالش بود ... تازه سرجوونی و خوش صداییش بود ... خدا بیامرزدش خیلی لامسب خوش صدا بود

مردمک جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ


روزهایی بود که حرفِ دل ، حرف نگاه بود..
حرف صدا بود .. حرف حضور بود !
حالا ، تمام لغت نامه ها را هم که ورق بزنیم ؛
نگاه چیزی را خواهد گفت که هرگز نشان نداده !!
و این یعنی " معلومم شد که هیچ معلوم نشد "
؟


ببین من نه این که ...
اصلا ولش کن

اما بعدا دمم رو ببین ... :دی
مرسی

آلفرد شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ



بله دیگه از شهریور استارت زدیم واسه ترم جدید!!!

جاتون خالی خیلی خوش گذشت...

خب پس قراره که این ترم تاپ شین و معدل الف بیارین ...

خیلی عالیه :دی

دوستان به جای ما :دی

ماها هم که رفتیم قم میام اینجا پزشو میدیم :دی(از این شکلک های پیروزی ! :دی )
درسته که قم شمال نمیشه اما خب مسافرته دیگه !!!!
حالا صبر کنین !!!!

آلفرد و تارو شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

التماس دعا!!!!!!!!!!!!!!!!


از طرف تارو:جلد ۲۵ مبارک

محتاجیم به دعا !!!!

مرسی دست شما درد نکنه !!!!

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

کمی تا قسمتی حرف مردمک رو درک کنید در نظر بالایی!!

مادمازل نیپون تویییییی؟؟؟!!!!

ای بابا !! اوشاخلاااار درک کنین دیگیهههههههه !!!!!!!!!!!

دقت کنین دقت !!! (رمز موفقیت هااااااااااااا !!!! )

تارو شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

راستی خانم کلانتری میشه به جای آهنگهای دپرسی از این آهنگای شاد بنوسیم:)[:S024

مثل سعید کرمانی ،ساسی مانکن ؟!!!!!!

لیلی برو خونتون خاطرخواهاتو رو نده چون

سعید کرمونی با...

البته اگه اسلام اجازه بده

دیگه از اون آهنگا خسته شدم

بلی ؟!!!
البته که میشه ...

مثلا این ساسی جدیده رو بنویسین یا اون آهنگ خانوم چشم ابرو مشکی سعید کرمانی رو !!!!

والا اجازه ی مام دست شماست :دی

آلفرد شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ



راستی سوغاتی یادتون نره!!!


خوش بگذره.


اصلا سوغاتی شمال ماها کوشش ؟؟؟!!!
شما مگه سوغاتی آوردین ؟؟؟؟!!!


میدونین قسمت نشد ماها بریم !!!!!!!!!!!!!!!!

:) یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

فدای لامسب گفتنت برم من:))))))



مرسی !! دست شما درد نکنه !!!
قابلی نداره هااااا !! میشه یه بستنی مهمون شما روبه روی دانشگاه !!

مردمک چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ


«ای انتظارپس کی به پایان میرسی و
چون به پایان رسی بی توچگونه توانم زیست ؟!"

«اندره ژید »



آفنر مستر آندره ژید خان

آره والا خیلی جمله ی درستی گفته !!!

آلفرد پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ



شمال که سوغاتی نداره که!!!

اگه ازون جا چیزی بیاد اینورا خراب میشه،چون اینجاها به اندازه ی کافی رطوبت نداره


نه دیگه !! از اون حرفا بوداااا !!!!!!!!!!

آره باباراست میگین ... واسههمینه که کلوچه هاش به خرابی و بد طعمی مشهورن !!!!!

آلفرد شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

توصیه می کنم آهنگ جدید 2AFM (که اسمشم ((چیزی شده))) گوش کنید...
واقعا فوق العادس

آره آره منم چند روز پیش دانلودش کردم ... واقعا واققعا خیلی خیلی عالیه ...

آ ل ف ر د یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

***
"هر کس بدِ ما به خلق گوید
ما صورتِ او نمی خراشیم

ما خوبی ِ او به خلق گوییم
تا هر دو دروغ گفته باشیم"

***

مردمک دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ


گاهی چقدر محتاج به تابلوی راهنمایی می شویم
حتی اگر وارونه نصبش کرده باشند ! .. به چیزی
شبیه امید ! به چیزی شبیه اعتماد !
گاهی بی لزوم درست و نادرست بودنش ، عجیب
به یک راه نیاز داریم !! فقط .

pareparvaz سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ


آنسوی تمام نداشته هایم همیشه خدایی است که داشتنش جبران تمام نداشتن هاست و نداشتنش پایان تمام داشته هاست.

(دکتر علی شریعتی)

سلام...جلد جدید مبارک...

تک پر چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام

تک پر چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

ناز شب ها رو کسیدن به خاطر رویای توست

شاهی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام
به به می بینم همه ی سبزیجات اینجانو خبری از این شاهی نیست
پسته اجازه!
منم هستم

همای سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

هنوزم من همان شبگرد شب های خیابانم
هنوزم بیقراری عاشق و سردر گریبانم
هنوزم آن همای خسته زیربرف و بارانم
بده دستان گرمت را به دستانم
که از لبخند چشمان تو لبریزست چشمانم
اگر امروز جایی در میان عاشقان دارم
اگر امروز پروازی در میان آسمان دارم
اگر آوازه ای خوش در میان مردمان دارم
از آن شادم که از تو مهربان دارم
خوشا برمن
خوشا برمن که عشقی‌ جاودان دارم ....

مردمک چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ


خاک نریز بر جریان ِ خاطرات امروزها ..
امروزهایی که همه ی تلخی ها و بدخواهی ها و
کج فهمی ها و نشدن ها و غیره و غیره ، تنها
"یاد" خواهند شد .. و سهم فرداها یمان از این
"یاد" ها لبخندی بر لب خواهد بود .. شک نکن ..
تنها لبخندی بر لب !
لبخند ِ فرداهایمان را کمرنگ نکن .. آهااای ..
------
سرگشاده نوشتمش ها البته

00:00 یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

یاد وبلاگ کلاسیمون بخیر

ایشالا از این به بعد حیات تو رگ هاش جاریه

فقط مسکوت قدم بر می داره:)

مردمک یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ


اینجا که حالا حالاها پلمپ ! شده .. اما دلیل نمیشه
دست از فعالیت فرهنگی برداریم !
............

مردمانِ سر رود ، آب را می فهمند !

:)))

مردمک دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ



هر قدر هم که دُز فراموشی مان بالا زده باشد .. فراموش نمی کنیم که ...
فردا 16 آذر است .. روز خوب خودمان .. و یادمان نمی رود هنوز که همکلاسی هستیم و قرار است فرداها ، خاطرات دانشجویی مان را با یاد هم پر کنیم ..
روز همه ی بهمنیا مبارک ..

00:00 سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ

امروز ۱۶ آذره
از یک آبان ۴۶ روز گذشته
یعنی واقعا وقت ندارین؟؟!!
چقد بعضیا حرص و جوش میزدن sie بشه bahmaniha
واقعا چقد موضوع مهمی بود :)))))

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

چرا دیگه اینجا کسی نیست

چرا

مردمک پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ


پرنده شدن چه آسان است وقتی هنوز هستند
کسانی که یادشان نرفته ۱ بهمن !
..
خرده ای نیست اگر مدام می آیم و کلون در ِ
نمی دانم چرا بسته شده ی اینجا را می کوبم!
اینجا سهم همه مان است .. من اندازه ی سهم ِ
خودم می آیم .. می نویسم .. و به هیچ قیمتی
فروشنده نیستم !
خانوم مدیر ، پسته ی همیشه عزیز ، نمیشه یه
جوری تنظیم کنی وبلاگو که نظرا بی احتیاج به تائید
ثبت بشن ؟؟؟
دل تنگی میکنیم آخه
کاش امشب یه سری بزنی ! و تائیدم کنی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

توصیه می کنم آهنگ جدید 2AFM (که اسمشم ((چیزی شده))) گوش کنید...
واقعا فوق العادس



خب گوش کردیم بس نیست

مردمک نوروز جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ


بهار آمد و ..........
همچنان چشم به راه به روز شدن هستم ..
نگو عبث است انتظارم .. نگو چه پیش پا افتاده
است آرزویت .. من با همین فکروخیالات پیش پا
افتاده است که نفس میکشم ..
نوروز مبارک .

۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

گر صبر کنی ز گوره حلوا سازی
مبارکه
..................
برای دیدن برخی رنگها و فهمیدن بعضی حرفها , از نگریستن و اندیشیدن کاری ساخته نیست . باید از انجا که نشسته ایم برخیزیم و قرارگاهمان را در جهان عوض کنیم

۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

غافل که تبر خانه ای جز بیشه ندارد
از جنس درخت است ولی ریشه ندارد

شعر سیاسی نیستا!!!!

۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

با اجازه محیط زیست
دریا، دریا دکل می‌کاریم
ماهی‌ها به جهنم!
کندوها پر از قیر شده‌اند
زنبورهای کارگر به عسلویه رفته‌اند
تا پشت بام ملکه را آسفالت کنند
چه سعادتی!
داریوش به پارس می‌نازید
ما به پارس جنوبی!


شعر از حسین پناهی!!!

بازم 00:00 پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

من در کشوری زندگی می کنم که زبانش پارسی است اما به آن فارسی می گویند چون عربی "پ" ندارد

فعال:)

[ بدون نام ] جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

قرار بود بدون پاسخ تایید شه!!؟؟نه؟؟!!

[ بدون نام ] شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

من دلم می خواهدخانه ای داشته باشم پر دوست/ کنج هر دیوارش دوستهایم بنشینند آرام/ گل بگو گل بشنو/ هرکسی می خواهد وارد خانه پر عشق و صفایم گردد /یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه کند/ شرط وارد گشتن, شست و شوی دلهاست/ شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست/ بر درش برگ گلی می کوبم / روی آن با قلم سبز بهار, می نویسم ای یار, خانه ی ما اینجاست /تا که سهراب نپرسد دیگر "خانه دوست کجاست؟ "
فریدون مشیری

صنماااااااااا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://baghimandeh.blogsky.com

درود

خوشحالیم از دم و بازدم بهمنی ها!!

مردمک دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ


از آتش عشق هرکه افروخته نیست
با او سر سوزنی دلم دوخته نیست
گر سوخته دل نه ای ، زما دور که ما
آتش به دلی زنیم کو سوخته نیست !

-------

(یه عالمه شادی و شوخ و شنگی واسه را افتادن
بهمنی های همیشه خوب)



[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند...!!!!!!!
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..عاشق که شدی کوچ میکنند

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگست؛ گاهی معذرت خواهی یعنی : اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره!

همای جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

درد عشق تو مثل یه سیاه چال بزرگ میمونه که تو سینه ی من فرو رفته اما از یه طرف هم خوشحالم چون درد تنها چیزیه که باعث میشه تورو فراموش نکنم

tanha41 شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

درود بر تمام برو بچ بهمنی من همین دیروز فهمیدم که وبلاگ به راهه

۰۰:۰۰ دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

هرکجا بروی،
مرا خواهی دید.
یک‌شب،
تمامِ شهر را دیوانه‌وار
با خیال‌َتْ قدم زده‌اَم.

مشکوکینا!!!؟

مردمک دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ


" من چه سبزم امروز
و چه اندازه تنم هشیار است "

مشکوکینا!!!؟

همای چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

لذت عاشق شدنم درد کشیدن است و بس
لذت توبه کردنم توبه شکستن است و بس

دیر شبی توبه کنم می نخورم بار دگر
شب نرسیده به سحر دوباره میکنم هوس

مردمک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ


" کمی آبی

کمی خواب برایم بفرست

و قایقی

که پیراهنت بادبان‌اش باشد "
.....
تنهایم بگذارید با پیاده روی عصرگاهی

(در من تیمارستانی قصد شورش دارد) "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد